Ibland

Ibland går saker och ting inte riktigt som man tänkt sig. Verkligen inte.

Och ibland känner man sig helt tom på allt som har med känslor och idéer att göra.
Ibland har jag lust att ge upp skolan och allting här hema i Sverige för att bara dra utomlands och få se världen ur ett annat perspektiv. Börja jobba på en restaurang eller ett café igen och spara så mycket pengar jag bara kan för att sen dra och kanske aldrig komma tillbaka igen..
Det skulle vara så himla skönt. Men jag vet att jag inte har den möjligheten just nu.
Jag har ansvar och förväntningar att jag inte ska bli ett misslyckande och jag har en hund som jag absolut inte kan lämna i sticket för att jag har ett j**la i-lands problem, plus att jag har en pojkvän som jag älskar väldigt mycket och som jag inte vill lämna för allt i världen.
 
Nej nån måtta får det väll ändå vara. Man får helt enkelt bita i det sura äpplet, se till att man har någon sorts plan och hålla huvudet högt tills man kommer i mål. Och jag ska verkligen försöka slita ordentligt med mina mål.Jag vet att jag måste göra det för att kunna komma fram till vad jag vill göra med mitt liv i framtiden.


Miley Cyrus nya låt är riktigt bra dock är videon helkass.. Synd.

Kommentera här: